BLOGGER TEMPLATES AND Friendster Layouts »

K.U.I.N.G.I.N.K.A.M.U



FOLLOW WOIIII..Jgn Melawat Kt Blog Ak Nie Saja.....



LCD Text Generator at TextSpace.net

Ahad, 20 Mac 2011

BMX Idaman

Dulu zaman budak2 basikal apa pown aku naek ja...
xkira la Mini ka,Basikal Gear ka,Semua aku naek.....
Sekarang Umo da 16 Pown da layan basikal blik....
Tpi Bukn Basikal Yang kt atas 2...Nie Basikal BMX...La xtahu lagi BMX mcmmna...


Nie Dia Basikalnya Petikan Dari Mat Basikal Penang



Zaman da berubah...tah tiba2 hati aku nak layan basikal balik..
Fuhh..tapi nie bukn Basikal aku betoi ok..nie juz upload dari internet..
nnti basikal aku siap..aku upload ok....Kepada Yang Nk Buat Basikal Jugak
Kalau Korang Ada Bajet CIPUT ja...xpayah la trpikir nk buad...xckup ooo..


Da arr.letiih la Pulak Tulis.....

0 comments:

TerBaekk....!!!!